Naujienos

Kiek klientų galima tikėtis?

Įdėta - 2010.08.26, šaltinis - google.lt

Dar kelis metus  atgal Lietuvoje mažai kas rimtai vertino reklamą internete. Tačiau situacija kardinaliai keičiasi. Lietuvos interneto vartotojų kiekis pasiekė tokį kiekį, kad nebeįmanoma su tuo nesiskaityti. Vis daugiau žmonių informacijos apie prekes ar paslaugas ieško internete, o užsakymų ar pirkimų kiekis atsiradęs interneto reklamos pagalba auga geometrine progresija. Norint gerai išreklamuoti prekę,  jau nebepakanka tradicinių reklamos priemoniu, tokių kaip televizija, laikraščiai ir radijas. Greitu laiku, įmonės neisitvirtinusios internete, pradės jausti pardavimų mažėjimą, gal tai netaikoma visoms verslo rūšims, bet 2/3 įmonių reklama internete tampa vis aktualesnė.


Reikėtu nepamiršti, kad daugumą interneto vartotojų sudaro mokių klientų grupė, kas itin svarbu  reklamos atsiperkamumui. Reikšmingas reklamos internete bruožas, tai galimybė tiksliai žinoti kiek potencialių klientų pavyko pritraukti į tinklapį ir apytiksliai apskaičiuoti kiek iš jų tapo klientais, o vykdant tiesioginius pardavimus internetu, apskaičiuoti reklamos efektyvumą galima visai tiksliai.  Kaip rodo praktika, įmonės klientais tampa apie 5 procentus lankytojų atėjusiu iš paieškos sistemų pagal tikslinius raktinius žodžius ir apie 1 procentas atėjusiu iš paieškos sistemų pagal raktinius žodžius tiesiogiai nesusijusius su įmonės veikla. Deja daugumai Lietuviškų raktinių žodžių nėra tikslios naudojimo paieškoms statistikos ir neimanoma iš anksto apskaičiuoti kokį klientų kiekį pavyks pritraukti. Galima tik, labai apytiksliai, numatytį planuojamą lankytojų kiekį remiantis tokių raktinių žodžių naudojimų anglų kalboje.


TOP